Top Growth Hacks

How to grow your user base with Lookalike audiences and email marketing

Imagine throwing $3 million into Facebook advertisements. Not into a house, or a yacht, or a really nice car. Noah Kagan, SaaS founder of AppSumo, has spent over $3 million dollars on Facebook ads—and he’s not the only one….

Read full article at the publisher’s site: http://ift.tt/2s60Oc8

Helping teams unlock their company’s full growth potential through a combination of software, services and community.

Idea: Showing a few concrete examples of successful users during onboarding will ensure new users understand the value of the product upfront….

Read full article at the publisher’s site: http://ift.tt/2rXSQDg

B2B Facebook Ads: The 71-Point Guide For The Win

B2B Facebook ads campaigns can actually be quite profitable, even if Facebook has long been considered a fun playground for B2C companies. Social Media Examiner’s report showed that 52% of B2C marketers consider Facebook marketing effective, compared to only 38% of B2B marketers….

Read full article at the publisher’s site: http://ift.tt/2rT5Rds

Onlineshop eröffnen ★50 Tipps★ zum Webshop erstellen

Du möchtest einen Onlineshop eröffnen und weißt nicht, wie und wo du anfangen sollst? Du hast deinen Onlineshop schon eröffnet, aber es will einfach nicht so richtig klappen? Als absoluter Beginner solltest du mit deinen Rechten und Pflichten vertraut sein und vor allem ein ausgeklügeltes Mar…

Read full article at the publisher’s site: http://ift.tt/2rcfpDr

19 Facebook Ad Strategies To Reach Your Wildest Goals

If you think about the words “Facebook ad strategies” combined with the word “jungle,” what’s the first thing that comes to mind? Maybe you imagined your ad sets getting tangled up like wild vines, eating away all your ad budgets and ROI….

Read full article at the publisher’s site: http://ift.tt/2qktuxz

5 sofort umsetzbare Hacks für mehr Performance in deinem Facebook Werbekonto

Manchmal bin ich echt überrascht. Überrascht darüber, wie viele Werbetreibende auf Facebook sich eine wichtige Sache nicht (oder nur selten) vor Augen führen. Niemand ist auf Facebook, um eure Produkte zu kaufen!…

Read full article at the publisher’s site: http://ift.tt/2r13Rmo